Ledarskap

Josefine Morelius, 2008-10-08 13:50:40

I måndags och tisdags hade vi lektion i ledarskap och det var fan dem mest intressantaste lektioner jag varit på. Man blir så himla inspirerad och man tar verkligen till sig av allt det vår lärare säger. Igår så gjorde vi en övning där man skulle skriva tre ord som beskrev hur man uppfattade dem andra personerna i klassen, dvs det nuvarande inttrycket man hade om dem. Sen fick man gå runt till var och en och läsa upp det man hade skrivit på lapparna. En otroligt bra övning tycker jag och det var verkligen intressant att höra om hur andra uppfattar en själv. Många hade skrivit samma saker om mig vilket var ganska kul, för då är det verkligen så jag är.

Men jag tänkte att ni skulle få ta del av hur dem i klassen uppfattar mig, så här kommer orden:

Glädjespridare
Social
Sprallig
Lugn
Shopping
Glad
Kunnig
Framåt
Blyg
Söt
Knäpp
(Detta ord fick jag av Angelica, haha och jag kan inget annat än hålla med)
Tränar
Dalkulla
Hälsosam
Ett inre lugn
Organisatör
Administratör
Ställer upp
Bra kompis
Lite av en idéspruta
Integrerande
Livlig
Modemedveten

Vad säger ni, håller ni med? Jag tycker iallafall att det var kul att ord som sprallig och lugn stog på flera av lapparna. Jag är nog lite en blandning av sprallig och lugn helt enkelt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0