Ledigheten

Josefine Morelius, 2009-04-12 16:13:20
Här kommer en liten uppdatering av mina lediga dagar:

Onsdag, fick ett sms av Jenny på morgonen om att hon var hemma i Avesta och då bestämde vi såklart att vi skulle ner på stan och fika lite. Kikade även efter lite kläder att ha på oss på på lördagen då Jenny skulle ha sin 20-årsfest. Hittade ingenting i Avesta så vi åkte till Borlänge istället och kikade lite där. Köpte min älskade jenasjacka från Gina som hade kommit in igen sen blev det inget mer, eller jo en kjol från H&M men den lämnade jag tillbaka dagen efter.

Torsdag, blev fika idag på stan igen. Köpte lite kläder från H&M för min bonus. Blev ett par beiga chinos med hög midja, en vanlig vit tisha och ett par leggings. Hur många har jag nu? Haha. Till kvällen blev det hockey och godis med Jenny och Alice. Mysigt.

Fredag, långfredagen började med powerwalk med Madelene och hundarna. Jätteskönt var det. Sen blev det påskfika hemma hos syster och mamma hade gjort världens godaste kladdkaka med dumle i. Mums. Lånade massa filmer av syrran för tanken var att jag skulle va hemma och ta det lugnt men så blev det icke. Istället åkte vinflaskan fram tillsammans med Jenny. Senare drog vi hem till Tobbe och hängde lite. Vart en rätt rolig förutom att jag drog i mig något glas för mycket, haha. Mådde sådär när jag vaknade på lördagen.

Lördag, först stan med Mickis för vi skulle fixa lite presenter Jempa. Sen åkte jag till frissan och färgade utväxten och toppade mig. Så nu är jag sådär superblond igen, haha. Drog hem efter det och hjälpte pappa och fixa lite käk eftersom vi skulle ha påskmiddag senare. Var riktigt gott alltså, pappas köttbullar slår det mesta alltså. Sen skyndade jag mig att göra mig klar för då var det dags att åka hem till Jempa och hennes fest. Hade en riktigt kul kväll, är dock så jävla besviken på musiken på älvan. Fy fan vad dåligt det var. Vart var all schlager liksom? Hallå? Haha. Var lite deppig då faktiskt. Men i lag så var det en kanonkväll även fast jag var lite seg till en början. Så tack Jenny och alla andra för en toppenkväll.

Sådär jag, en lite kort uppdatering fick ni där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0