Mitt i veckan

Josefine Morelius, 2009-04-08 09:45:19
Det är onsdag och jag ligger hemma i sängen i Avesta. Så himla skönt att få slippa Leksand ett par dagar, lessnat ur på stället nu. Få komma hem och vara med dem som betyder mest.

Igår hade vi dem sista redovisningarna och två grupper hade samma projekt som man sedan tävlade med mot varandra. Min grupp vann våran tävling och det känns riktigt jävla bra. Madde förgyllde verkligen min dag igår kan jag säga. En riktig pärla är vad hon är.

Nu ska jag snart ut och röra på mig, ställde mig på vågen och den visade ju inget roligt resultat direkt. Haha. Bort med flärret för snart är det sommar. Haha.

Någon som ska med?

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0