Stockholm

Josefine Morelius, 2009-04-26 21:25:12

Nu är man installerad hemma i Jennys läga och det känns riktigt bra gör det. Tunnelbanesystemet kommer väl eftersom hoppas jag, haha. Hade iallafall med mig sjukt mycket grejjer som jag fick släpa på tåget. Mickis fick hjälpa mig att bära upp ena väskan för den var så jävla tung. Men då blev hon så nervös att hon inte skulle hinna hoppa av tåget innan det åkte. Haha, det var jättekul. Sen på tåget hörde jag en unge skrika:

- Jag vill ha en stor fet kanelbulle!

Fyfan vad jag skrattade alltså, herregud. Sen kom Jenny och mötte mig vid tåget och fick då hjälpa mig att släpa på alla mina väskor. Stackarn.  

Men nu är jag iallafall hemma i lägan och har packat upp alla mina grejjer som ligger lite överallt här hemma. Imorgon kör vi, och vi får se hur det går. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0