Vilka dagar

Josefine Morelius, 2009-04-28 13:55:29
Jaha ja, så var man lia-lös igen då. Jag har sån tur med mina lia-platser alltså. Haha. Slutade iallafall efter första dagen då det inte verkade speciellt seriöst och plus att dem höll på med en del konstiga grejjer. Så nu ska jag och Lasse snackas vid på telefonen och se vad vi kan komma fram till för något skojjigt åt mig.

Idag tog jag lite sovmorgon eftersom jag är lite krasslig. Gick sen upp och käkade frukost och började kika på lite nya platser och skickade iväg lite mail och sånt. Väntar fortfarande på svar. Sen gjorde jag mig i ordning och åkte in till slussen där Jenny mötte upp mig. Vi gick och käkade, eller ja hon käkade och jag drack latte of course. Sen precis när Jenny ätit klart (som tur var) hände det värsta jag varit med om alltså. Jenny hade en liten liten skål med någon sorts hallonvinägrett eller vad det heter. Sen helt plötsligt bara splashade det till med den där hallonsåsen och skvätte på hela bordet och på Jennys jacka och hår. Jag klarade mig som tur var. Vi bara satt där helt stumma och fattade fan inte vart det kom ifrån, var det nån som hade hällt det uppifrån!? Men sen såg vi, det var en fågeljävel som skitit rätt ner i den där lilla lilla skålen. Hur fan gick det till, och vad fan är oddsen för att den skulle träffa precis där i!? Så jävla äckligt. Men fyfan vad jag skrattade. Stackars Jenny, hela jackan var helt röd-fläckig.

Ja herregud, vilken dag. Nu sitter jag hemma och försöker få tag på Lasse T (min lärare) och det går ju som vanligt inte alls. Han vill aldrig svara när jag ringer. Blä.

Ikväll blir det långpromenad in till Hammarby sjöstad, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0