Fredag

Josefine Morelius, 2009-01-30 16:45:16
Äntligen fredag eller vad säger ni?! Jag tycker iallafall att det är skönt med helg nu. Personalmötet idag gick bra, jag sa massa saker som dem tyckte var bra vilket känns kul. Sen fick jag även ett uppdrag att göra på Hemtex, nämligen att kolla deras heta och kalla ytor. Har gjort det en gång tidigare när jag gjorde arbeten på Hemtex i höstas. Men det här ska pågå under en veckas tid och sen ska jag redovisa det för Terese (butikschefen) nästa fredag. Så det känns kul att jag får göra lite sådana saker som faktiskt är bra träning för mig.

Ikväll blir det lite träning, Lets dance såklart och kanske lite tacos!? Det vore himlans gott.

Men ha en fortsatt bra fredag så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0