Påfyllning i garderoben

Josefine Morelius, 2009-06-24 17:47:12
Blev lite påfyllning i garderoben idag, dock rätt billiga sådana. Båda kommer från H&M som är favoritaffären. Hittar allrid saker där, jämt. Men idag fick det bli ett linne med text och en beige topp. Som inte alls är jag egentligen, men då sa min syster att man ska inte alls säga så för det är bättre att variera sig och prova lite olika. Kloka ord av henne. Så jag provade den och den var verkligen superfin på så då slog jag till. Sen hade även efterlängtade skinnvästen kommit in, så den hängde jag undan tills imorgon då det är löning för den var inte alls lika billig som det andra. Haha! Men åh den är ju så snygg så det är nästan så man längtar tills i höst då man kan börja använda den.


Linne 99:-


Topp 149:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0