Best for last

Josefine Morelius, 2011-09-18 17:47:33
Som jag skrev tidigare så har jag haft en bra helg men så fort allt det roliga är över och man börjar tänka igen så kommer alla tankar krypandes. Jag har en riktig depp-dag idag och jag har tillochmed gråtit samtidigt som jag ställt mig frågan när ska det vända för mig? Jag orkar inte ha det så såhär längre, leva i en jävla ovisshet. Det tar på mina krafter, det gör det verkligen. Vill kunna känna den där tryggheten som alla andra gör. Jag tycker att jag kämpar som en jävla galning hela tiden för att komma dit jag vill men hela tiden nej nej nej. Är jag så jävla dålig eller vad?

Vissa människor har sån tur, behöver inte lyfta ett finger för att få det dem vill medans andra kämpar och kämpar. Orättvist. Så jag ställer frågan igen, när ska det vända?




Saknar Leksand, där kände jag mig trygg.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Allt vänder snart för oss båda! Jag vet hur du känner och lev i nuet och njut av att vara du! Det är svårt men vi kommer fixa detta Josefine! Vi är ju banne mig KRIGARE!! Leksand finns här vet du! :)

En styrke kram till dig

2011-09-18 @ 18:49:02
Postat av: sara

Jag vet precis vad du menar, och jag kan bara säga, du är aldrig ensam... när det väl inträffar det rätta, så kommer allt falla på plats. du får leva i nuet och ta dagarna som dom kommer, passa på att ta en extra sovmorgon, göra det du vill göra bara för att du kan. när som helst kan du vara fast i vardagen å då kommer du uppskatta denna tid mer än du gör nu. Det som är mest orättvist är att vissa behöver kämpa mer än andra, jag vet precis hur det är. jag kämpar fortfarande, min trygghet är långt i från fast.. Men en sak vet jag, du och jag kommer klara allt! Vi är sånna som får gå igenom motgångar och framgångar, och i sånna lägen blir man starkare! DU OCH JAG PÄRLAN! Kärlek <3 / sara

2011-09-18 @ 23:59:47
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0