Byggarbetsplats

Josefine Morelius, 2011-09-15 18:05:55
Oj oj pappas hus har sett ut som en byggarbetsplats senaste dagarna, tur han är på Cypern så han slapp se eländet. Haha! Nä men jag har varit där och packar ihop grejer, städat fixat och donat.

Ska få tapetserat i lyan så det blir inflyttning så fort dem är klara med det. Var ner på Colorama och valde en vit tapet med lite beiga ränder i. Oväntat att det blev vitt va? Haha. Är det någonting som inte kommer va vitt liksom? Nejdå det kommer ju bli färg på lyktor, kuddar och sånt där såklart. Vill ju inte att det ska se ut som ett sjukhus, haha. Ska visa bilder så fort allt är klart.

Förresten så är jag krasslig också, halsont och förkyld. Varit det jättelänge nu, blir galen jag MÅSTE träna. Men imorgon har jag bestämt mig för att vara frisk så då blir det ett stenhårt pass på gymmet. Love it.

Nä nu ska jag kika jönssonligan på teve, ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0