Ikea

Josefine Morelius, 2011-09-29 20:55:24
Idag var det premiärbesök på Ikea i Västerås, stort var det ja. Fick med mig malm-byrån hem nu, den ska jag ha teven på och plus att jag får massa förvaringar. Gillas gillas. Sen var jag tvungen att köpa en vas också, ifall att jag någon gång skulle få blommor. Haha!

För övrigt så får jag hämta nycklarna nästa vecka, troligtvis onsdag. Passar perfekt eftersom jag är ledig den veckan så då kan det hålla på och pysslas massor där.

Imorgon är det jobb på h&m igen som väntar, 9-18.15. Alltså både öppning och stängning men det är inga problem det. Sen ska jag jobba min nionde lördag i rad nu, får jag kanske vara ledig nästa lördag? Ja det verkar så, kommer va skumt, haha.

Men hoppas ni haft en härlig dag! Kanonväder ju, helt galet! Vi kunde sitta ute och fika i bara t-shirt och det är den 29 september idag. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0