Marry you

Josefine Morelius, 2011-09-12 13:02:56
Regnet bara öser ner och då menar jag bokstavligt talat öser ner. Fyfan! Skapligt konstigt det kändes att inte åka till skolan imorse och jag kan säga att jag avskyr detta att inte ha någonting att göra på dagarna. Har varit hemma en halv dag och jag är redan rastlös. Har dock tusen saker jag skulle kunna fixa men har ingen lust med det, haha. Sitter dock och försöker tagga inför intervjun idag, så håll alla tummar för att det kommer vara det rätta för mig.

Efter det ska jag åka upp till Borlänge och hämta mitt bord och mina stolar som kommit till DHL:s terminal där. Är sugen på att bygga ihop dem redan idag men det känns lite onödigt, bättre att göra det i lägenheten. Men alla som känner mig vet hur ivrig jag är, saker ska hända NU NU NU!

Men ha en härlig dag nu hörrni trots det pissiga vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0