Mopphink

Josefine Morelius, 2011-09-21 17:18:49
Som sagt dagarna är upp och ner hela tiden, va depp i morse sen blev det lite bättre. Blir dock galen på att jag inte får tag på folk som jag behöver få tag på. Var 3 stycken jag hade behövt prata med idag eller ja i veckan då. Men den första är på semester, den andra är i Tyskland och den tredje var sjuk. Heja heja! Haha.

Åkte iallafall hem till morsan och fikade med henne en sväng och jag har verkligen den bästa familj man kan ha alltså. Känns rätt skönt och höra någon säga att det är såhär nu men vi hjälper ju dig isåfall. Men klart man vill kunna stå på egna ben men ibland behövs det lite hjälp på traven. Så lite positiva saker har ändå hänt idag trots allt. Hoppas att alla pusselbitar snart faller på plats för denna blogg är verkligen supertråkig just nu, bara massa depp depp depp.

Sen fick jag ett moppset av pappa idag också, vilken lycka. Hinken var rosa dessutom, haha! Jag älskar rosa, det vet alla men köper det mest på diskreta saker nu som inte syns hela tiden. För jag menar jag har ju inte en mopphink ståendes framme hela tiden direkt, haha. Men jättesöt var den, alldeles sådär liten och lagom. Så tack farsan.

Nej nu ska jag svira om till träningskläder, ska första städa kopparhallen och efter det är det träning som gäller. Skönt med tidig träning idag, det gillar jag!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0