New

Josefine Morelius, 2011-09-28 21:45:55
Måste byta lite utseende på bloggen nu känner jag, det känns lite passé det som är. Så fort orken och tiden finns så ska jag knåpa ihop något nytt. Undrar lite vad min blogg egentligen ska handla om, det är ju typ en livsstilsblogg egentligen men borde man kanske rikta in sig på något speciellt eller är det kul att läsa om det som händer i mitt liv? Jag vet inte. Jag skriver ju om det jag gillar allra mest, vilket typ är träning, sport (mest innebandy och hockey), världens bästa jobb (frisör), fest, kläder & mode, resor, kaffe, fika med nära & kära, inredning och pyssel ja vad mer? Nagellack kanske? Haha. Nä men jag tror jag fortsätter såhär som jag gjort, en salig blandning av det mesta, från en hockeymatch till vad jag åt för mat till lunch typ. Lite om mycket känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0