Night of your life

Josefine Morelius, 2011-09-04 18:57:46
Godkväll! Blev en oplanerad sväng till Borlänge och kupan idag. Blev dock inte så mycket shopping, endast en silvrig skjorta och ett till nagellack. Undrar hur många lack jag har nu? Fick ju 5-6 stycken av syrran nyligen också, haha. Men jag älskar målade naglar, känner mig naken utan det.

Har verkligen snöat in mig på silver just nu, tycker det är assnyggt på kläder så fick bli skjortan som jag spanat in på jobbet men varit för snål för att köpa. Men idag hängde det en alldeles ensam 36:a inne på h&m i borlänge så då kunder jag inte låta bli. Lägger upp en bild sen kanske.

Nej nu blir det teve resten av kvällen för att sen tagga inför sista skolveckan. Hjälp!



Havanna var med, och brillorna var på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0