Premiär

Josefine Morelius, 2011-09-22 14:54:25
Idag var det alltså premiäröppning på syrrans nya butik, Bellbox. Bara produkter för hår, härligt nu är vi i samma bransch. Haha! För mig som är hårälskare så var det ju paradiset såklart, men dagen för löning = inga pengar! Fick iallafall med lite prover hem och sen köpte jag Revlons färgbomb. Alla säger att den är super så nu var jag tvungen att prova den själv. Köpte 1002, white platinum. Ska testa den ikväll tänkte jag så jag återkommer med betyg senare helt enkelt.

Blev lite andra inköp också, korsringen från glitter som har varit slut varje gång jag varit där men nu äntligen fanns den. Har även letat efter ett halsband som en galning, och idag hittade jag ett sånt på Lindex för en billig penning så då slog jag till. Sen provade jag även pälsjackan som från Lindex och ja vad fin den var på, ge mig ge mig. Dock lite saftigt för min plånka just nu, tyvärr.

Men ett stort lycka till nu allihopa på bellbox jag hoppas det kommer gå super för er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0