Pysseldags

Josefine Morelius, 2011-09-27 17:28:18
Goddag! När man är ledig så hinner man faktiskt med väldigt mycket, så man får faktiskt se det lite från den positiva sidan. Idag har jag hängt lite med mormor och sen kliade det i mina pyssel-fingrar så jag åkte och köpte sprayfärg. För nu ska mina inte så snygga korgar bli snygga, kan ni gissa färgen? Haha.

Dock så räckte inte färgen till alla fyra så jag måste köpa en flaska till. Visar resultat så fort dem är helt klara.

Just ja imorgon ska jag jobba också, har längtat. Monkan hade satt upp lite fler tider så lär kolla dem imorgon och försöka pussla ihop det, hoppas det går.

Nej nu ska jag svira om till träningskläder och dra på träning sen blir det nog att kolla på innebandy med Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0