Tattoo

Josefine Morelius, 2011-09-20 14:31:51
Jag har tjatat tidigare om att jag vill tatuera mig och jag ska göra texten i nacken som jag sagt. Men vill ju ha en till, något som symboliserar något och jag tror jag vet nu vad jag vill göra. Det är något som symboliserar lycka och frihet, för det är just lycka och frihet som jag vill känna med livet.

Kan säga såhär iallafall att det är ett djur, och jag tycker dem är jättefina. Har samma motiv på lite kläder vet jag. Det är ett ganska vanligt motiv också tror jag. Någon som kan gissa kanske?

Texten jag vill skriva i nacken är: With every heartbeat

Det finns en tanke bakom det, men kan inte riktigt avslöja det än på ett tag, ganska långt tag.



Detta är också riktigt snyggt!
Bra text för mig att läsa just nu dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0