This shit

Josefine Morelius, 2011-09-22 21:45:19
Seriöst, jag tror jag är förföljd av otur på riktigt alltså ändå. Idag pajjade min dator för typ tredje gången!? Slutade med att jag fick ringa sonys support och vi kom fram till att jag skulle få lov att ominstallera hela skiten så ALLT på datorn skulle försvinna igen. Har man otur i nåt ska man ha tur i nåt annats sägs det, men det vette fan om jag ens har det. Aja nu är det som det är, datorn funkar igen iallafall och supportkillen tyckte nog jag var rätt rolig eftersom jag inte fattade någonting, haha. Han var iallafall supertrevlig och sånt gillar jag. Så även fast datorn var pajj så hade vi rätt kul där i telefonen han och jag. Har tyvärr glömt bort hans namn, men han var jättetrevlig och kanske var han snygg också. Jag glömde fråga, skit också.

Aja, nu ska jag sova och vakna upp till ännu en värdelös dag! Eller ska man kanske säga fantastisk?

Kommentarer
Postat av: Elin

Låt dig inte luras av rösten, du kommer väl ihåg Rickard? ;)

2011-09-22 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0