Wella-certifierad

Josefine Morelius, 2011-09-02 19:47:29
Dålig uppis, men det har varit en uppochner vecka kan man säga. Både positiva och negativa saker som hänt. Men jag ger aldrig upp utan jag krigar på och snart når jag dit jag vill.

Nåja, goda nyheter jag är Wella-certifierad nu. Känns helt fantastiskt skönt. Vi började dagen med ett teoriprov (SVÅRT) och ja det va riktigt svårt och vi skulle inte få reda på förrns vi var klara. Men det var bara att släppa det för efter kunch skulle vi göra det praktiska provet. Det var att lägga en bottenfärg och sen göra minst 10-15 foliepaket med slingor. Min största skräck har varit folieslingor för jag tycker aldrig att jag fått till det bra men nu så gick det faktiskt super. Så ja jag klarade båda proven och har nu ett certifikat från Wella. Helt okej att ha det på sitt CV.

Just ja, idag fick jag mitt nya Visa-kort och jag härmade bästa Sara och tog samma bild som henne men den är ju så fin och dessa tjejer är ju helt supergrymma.


Kommentarer
Postat av: sara

ÅH nu har vi lika fina kort <3 jag älskar den bilderna lika mkt som jag älskar dom på :) <3

2011-09-03 @ 00:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0