Utan dina andetag

Josefine Morelius, 2012-03-22 19:14:48
Godkväll! Nu har det gått ett par dagar sen sist så en update är väl på sin plats va? Fyllde ju som sagt år i söndags och hade en superbra dag och fick världens finaste presenter av mina nära och kära. Ni är verkligen dem bästa, inte bara för presenternas skull såklart alltid annars också. Sen har väl veckan bestått av jobb och träning hittills. I tisdags skulle jag vara ledig men så ringde h&m Sala och frågade om jag kunde jobba. Så då gjorde man ett kärt inhopp där, var skitkul och det är kul att se hur snabbt man kommer in i allt med kassan och sådär. Var iallafall jättekul att hoppa in en sväng där.

Nu ska jag hålla lite koll på hockeyn, jag tror fortfarande på mitt kära Leksand!

Men hoppas ni får en mysig kväll och imorgon är det FREDAG! Bästa dagen på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0