Ballerina

Josefine Morelius, 2012-05-18 22:18:28
Åh denna jävla allergi, fyfan orkar inte. Jag blir ju verkligen sjuk utav det, hade feber i morse så dagen på jobbet var verkligen pain in the ass. Fyfan vilken dag. Sen när man kom hem var det ingen rast ingen vila utan direkt på nästa grej och sen kanske det roligaste fredgasnöjet ever iväg och sräda kopparhallen med några i laget. Skojj va?

Men nu är jag iallafall hemma och bara chillar, har städat och tvättat soffan så nu är den som ny. Imorgon eller på söndag säljs den så vi kommer bli sofflösa två veckor, tjoho. Blir ju bostadslös ett par dagar också men då har man ju kära mammsen man kan knoppa hos, perfekt.

Nej nu ska jag kika bb och sen typ snart sova igen?! Jobb imorgon igen men sen är jag ledig på söndag, skönt.

Förresten nu har jag inte ätit nå godis, kakor och skit på aslänge så ikväll unnade jag mig lite kakor och dra åt helvete vad goda. Min nya favvo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0