Dåligt med uppdatering

Josefine Morelius, 2008-04-12 13:22:17
Nu har jag varit oerhört dålig på att blogga, men jag tar mig liksom aldrig tiden att sätta mig ner vid datorn för det är ju så mycket annat hela tiden. Men nu blir det skärpning. Idag är det lördag och dåligt väder, kunde man tro annat? Men jag vet inte vart jag får all energi ifrån, (det lär ju inte var vädret) för i morse snörade jag på mig springskorna hämtade vovven och sprang ut på en joggingrunda. otroligt skönt men kallt. Men när man väl börjat träna och har kommit in i det, ja då är det svårt att låta bli. Det blir ju till en vana, och himlans vad mycket bättre jag mår igen.

Men hoppas ni får en fortsatt bra dag!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0