Takida på Cirkus

Josefine Morelius, 2008-04-14 10:56:45
Igår blev det ingen bloggning som ni kanske märkte, jag skulle ju till huvudstaden för att titta på Takida. Vi åkte iväg rätt tidigt så vi inte skulle behöva stressa i Stockholms-trafiken. Och jag kan väl säga att det var tur att vi åkte så pass tidigt eftersom, ja vi körde väl fel ett par timmar. Haha. Men till slut kom vi fram till Cirkus och konserten va sjukt bra. Förbandet (som jag inte kommer ihåg vad dom heter) var också riktigt bra. Men jag hade iallafall en superbra dag igår, vart mycket bilåkande men det var det helt klart värt. Tog tyvärr bara bilder med telefonen så dom är lite halvkassa, men kan lägga upp några lite senare idag.

Någon mer som var där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0