Träning gör en glad

Josefine Morelius, 2008-04-08 21:17:41
Det hoppas jag att alla kan hålla med om. Igår va jag så omotiverad till att träna så jag ville bara ligga hem och vräka i mig chips, men jag tog fingrarna ur arslet och åkte iväg på spinning. Så fort man sätter sig på cykeln känner man hur kraften och kommer tillbaka och då är det bara att ge gärnet. Känslan efteråt är ju obeskrivligt skön. Idag blev det ett gympass tillsammans med Michaela. Träningsvärk imorgon, men det är det värt.

Ett tips:
Träna gärna minst två tillsammans för man peppar verkligen varandra och man orkar då ge mer. Och om man känner sig seg en dag och inte alls orkar träna, men så ska kompisen iväg då åker man också och tränar jag lovar. Man vill ju liksom inte vara sämre än den andra. Så det är verkligen bra att ha en träningskompis om man är lite lat, och inte har lust.

För träningen gör en bara gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0