Välbehövlig sovmorgon

Josefine Morelius, 2008-04-02 13:05:54
Idag tog jag en sovmorgon, kände verkligen att jag behövde det. Känner mig lite halvkrasslig faktiskt, har ju verkligen ingen lust att bli sjuk nu. Sen när man vaknade upp vid halv elva snåret och tittade ut genom fönstret och fick se detta otroligt tråkiga väder. Jag som hoppades på att våren var här nu, men icke.

Ska alldeles strax laga ihop lite lunch hade jag tänkt, får se vad det blir.

Vad som står på planeringen resten av dagen är:

♥ Fika hos mammsen
♥ Core och spinning-pass
♥ Sängdags tidigt (Kom fram till att det var frissan imorgon kl 10 som gällde)

Ha en bra dag! Vi hörs snart igen!

Pussen och kramen Josefine

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Tog oxå sovmorgon idag:) Är sjuk så sov länge;) Hoppas att man blir frisk snart, vill också träna ju!

2008-04-02 @ 13:33:32
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Jag och Fotbollsspelarn

Ah va skönt med träning, men akta dig så du inte blir sjuk, aldrig bra att träna när man är krasslig. Krya på dig :)

2008-04-02 @ 15:38:11
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0