Fixa & dona

Josefine Morelius, 2008-08-24 11:48:28
Idag ska jag städa och tvätta här hemma är det tänkt. Jag och Michaela har tvättid mellan 13-16, och sen blir det städning för fulla muggar. Ska även hinna med att skriva en lista över vad som ska handlas till nästa vecka. Imorgon är det skola igen, och jag längtar verkligen. Tycker det ska bli så himla kul att komma igång på riktigt.

Foten är lite bättre idag, men dock fortfarande lite svullen och sådär. Hoppas det är bättre imorgon iallafall för då ska jag fixa gymkort så att jag kan börja träna igen. Underbart! Så håll tummarna för att foten ska vara okej imorgon. :-)

Ha en bra dag! Nu ska jag börja sortera smutstvätten tänkte jag!

Kram Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0