Helgen

Josefine Morelius, 2008-08-10 22:32:55
Jaha, hur ska jag sammanfatta helgen enklast möjligast då? Det har varit en helg utan dess like. Det räcker så. Jag har haft ångest, men det har jag väl jämt? Jag har blivit attackerad av något slags monsunregn!? Kallas det så? Jag har sett Lasse Anrells dubbelgångare, eller det kanske rentav var Lasse Anrell själv? Dock en mindre och lite rundare variant. Jag har även sett en del speedway, inget vidare bra tycker jag faktiskt. Bättre har man sett i sina dagar. Men sist men inte minst så har jag umgåtts med den här donnan, vi har haft en bra helg helt enkelt. Dock ett par snedsteg, men det kommer man aldrig ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0