Kaffe

Josefine Morelius, 2008-08-29 15:02:42
Hej bloggen jag får be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på länge men har verkligen haft fullt upp hela tiden. Men nu har jag iallafall en stund över. Sitter i Borlänge och fikar lite med en kaffe, har gjort skolarbete här och sedan har jag shoppat. OJ vad jag har shoppat. Men man kan få unna sig det nu när man ska leva som student i två år framöver. :-)

Allting är verkligen toppen, jag känner att det här är så himla rätt för mig och jag älskar verkligen Leksand, supermysigt ju. Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och snacka lite med min vän Michaela som hitter här mittemot och är lika mycket datanörd som jag.

Ha en superbra fredag allihopa!

Kram och puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0