Leksand

Josefine Morelius, 2008-08-18 23:56:13
Ledsen för dålig uppdatering av bloggen. Men sen jag kom till Leksand har jag haft fullt upp i princip hela tiden. Men nu såhär innan läggdags kan jag passa på att uppdatera lite om hur läget är här uppe. Jag kan börja med att säga att stugan jag bor i är supermysig och tjejen jag bor ihop med är jättegullig. Har ju bara vart i skolan idag och det var massvis med ny information så det är väl lite snurrigt i skallen just nu. Men så småningom klarnar väl allt upp och faller in i en rutin, man får en vardag helt enkelt. Vi hade lite lekar och sånt idag för att lära känna varandra och så vidare. Orkar inte förklara så djupgående om vad som hänt idag, men det har varit kanonbra iallafall. Jag känner verkligen att jag kommer trivas här uppe i Leksand, ja det känns helt rätt.

Ni ska få se bilder på stugan någon dag, så himla mysig.
Dags att sova så man är pigg imorgon igen!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0