Lyckorus

Josefine Morelius, 2008-08-15 06:25:03
Jag kände ett lyckorus genom kroppen när jag gick ut genom grindarna för sista gången det här året. Jag hörde fabrikens muller men jag brydde mig inte om det utan jag tänkte bara att nu är det över för denna gång. Men som sagt det känns både bra och dåligt. Kommer såklart sakna alla människorna och allt kul man ändå haft tillsammans med dem under sommaren, men kommer ju definitivt inte sakna värmen och dem obekväma arbetstiderna. Hade det inte vart för alla härliga människor som man får jobba men så skulle jag aldrig någonsin tacka ja till detta jobb. Men jag hoppas självklart att jag får komma tillbaka igen nästa sommar. Återigen, tack för denna sommar!

Nu är det sovdags för mig, senare idag är det party och det ser jag verkligen fram emot. Förresten har en sån rolig grej att berätta om senare idag. Vad jag har skrattat under natten. Haha!

Ha en bra morgon och förmiddag! Jag vaknar väl till runt 14-snåret skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0