Stukad fot

Josefine Morelius, 2008-08-23 19:24:40

i var ut igår och det var riktigt trevligt jag var helt galen faktiskt, haha. Men det var kul faktiskt. Det som var mindre kul är att jag nu i princip har en stukad fot eftersom någon klev på min fot igår och ja jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick till helt enkelt. Kunde iallafall inte gå på foten vilket jag knappat kunnat idag heller, men nu börjar det bli lite bättre. Foten är helt svullen och ömmar lite ibland men det är som det är. Går väl över någon gång. Förutom det så var kvällen riktigt bra faktiskt.

Idag har solen lyst över Leksand och det har varit riktigt varmt och skönt. Det gillar jag. Vi har käkat glass ute i solen och senare på dagen så har vi spelat minigolf, tror jag kom fyra eller något sånt av sex personer. Inte sist iallafall, för det var någon annan som fick äran att ta den platsen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0