Äntligen

Josefine Morelius, 2008-12-23 00:20:39
Nu ligger jag äntligen i sängen och det är så skönt alltså. Imorgon blir det till att gå upp tidigt och åka in till stan innan allt folk hinner komma. Lär in på systemet och på lite andra ställen, och jag antar att det kommer vara smockat med folk inne på systemet så man lär ju vara ute i god tid. Idag har jag bakat lussebullar och stökat massa här hemma, himla mysigt och fint är det. Har även hunnit med en solning och fått ögonbryn färgade och plockade av världens bästa Jenny. ♥

Så nu blir man tjusig till jul och nyår, förutom håret då som har lika bred utväxt som ja jag vet inte vad. Men det blir ju frissan dan innan nyår som tur är.

Nej nu lär jag sova så jag orkar upp imorgon!
Sov gott och dröm sött.

SNART JULAFON, ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0