Borlänge

Josefine Morelius, 2008-12-29 22:28:43
I morse åkte jag iväg til Borlänge, plockade upp mammsen och syster på vägen. Skulle dit och träffa Madde och Sara från klassen eftersom vi skulle göra kalrt ett arebete. Vi tog en frukost på Waynes och diskuterade fram hur vi ville ha det. Så nu är vi klara med det. Skönt. Var iallafall superkul att träffa er igen tjejer, man har saknat er. Men tyvärr så hängde jag ju inte så mycket med er, men lite iallafall. ♥

Senare passade jag även på att fixa naglarna så att dem är fina till nyår. Vad som nu händer på nyår!? Känner mig ju inte allt för pigg direkt. Men det kanske blir bättre, vi får se. Vi åkte även en sväng till Falun och kikade lite där. Hittade dock ingenting. Men iochförsig gillar jag inte rea överhuvudtaget. Handlar typ aldrig på rea. Men kul för dem som hittar något iallafall.

Nej nu ska jag gosa lite med Elvis som ligger i min säng och ser söt ut, hihi.

Kommentarer
Postat av: kristina

åka till falun utan att hälsa på mig!? :O

2008-12-29 @ 23:36:54
URL: http://kilu.blogg.se/
Postat av: sara

super mysigt att ses ! blev verkligen riktigt glad =) ses snart igen för jag saknar dig redan!

<3

2008-12-30 @ 00:03:58
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0