Det går bra nu

Josefine Morelius, 2008-12-08 16:53:00
Hörrni, jag känner att denna paus nu är över. Som sagt det går bra nu. Den största chocken har lagt sig och jag känner att jag börjar hitta tillbaka i livet igen.

Skämtåsido så har detta bara varit en löjlig anledning till att slippa skriva något här. Idétorka helt enkelt. Men nu har jag samlat lite kraft under helgen och känner att jag kan skriva så att fingrarna glöder. Men, jag måste dock säga att jag var riktigt ledsen när Robin åkte ur idol, jag grät faktiskt. På riktigt. Jag menar jag är ju liksom lite kär i Robin, då måste man ju gråta liksom.

Jag är rätt hungrig nu! Tror jag måste laga mat before i die.

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0