Djup besvikelse

Josefine Morelius, 2008-12-05 23:56:48

Anledning till min bloggfrånvaro under dagen är att jag har varit på helspänn i väntan på kvällens idol. Em kväll som jag trodde skulle bli bra i idolsammanhang, men icke. Robin gick inte vidare till final och jag känner en djup sorg och besvikelse. Idolfinalen är inte längre värd att se, det är min mening. Som tur är har jag fått ett stort stöd av Sara och Malin (eller kusen som jag brukar säga) efter det dystra beskedet.

Detta kommer ta sin tid att smälta och jag hoppas att ni har förståelse över att jag kanske tar en paus nu när det är rätt så tungt i mitt liv. Jag menar, vad är idol utan Robin liksom? Inget.

Adjö mina kära bloggläsare på obestämd tid. Jag kommer tillbaka när jag känner att jag orkar igen. Ni kommer att sakna mig jag vet, men jag hoppas ändå att ni förstår mig i mitt beslut som jag nu fattat. Jag behöver tid, tid att komma över detta.

Adjö allihopa och godnatt!

/ Josefine Morelius


Kommentarer
Postat av: Brallan

Du kan va en ört!! ahha

2008-12-06 @ 02:14:34
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0