Dreamteam

Josefine Morelius, 2008-12-08 23:30:35
Alltaå gud vad vi är bra jag och den där Sara. Idag sydde vi nämligen våra rattmuffar till vårat projekt och dem blev snygga kan jag lova. Lär nästan lägga upp lite bilder sen efter redovisningen för än så länge är det lite sekretess över det hela. Man kan säga att jag och Sara är världens dreamteam när det gäller att sy muffar alltså. Nog för att jag höll på att kasta ut symaskien genom fönstret ett antal gånger, men det var ju bara för att maskinen trilskades så. Men annars gick det bra. Vi gav dock upp efter fyra stycken, så ska göra klart dem två sista imorgon. Sen blir det väl blocket eller tradera kan jag tro. Dessa lär ju vara eftertraktade på marknaden.


Kommentarer
Postat av: sara

dreamteam , you and me !

2008-12-09 @ 23:08:57
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0