Julstämning

Josefine Morelius, 2008-12-23 16:57:00
Nu kan jag äntligen pusta ut, alla julklappar är klara och det är städat och mysigt här hemma. Nu väntar jag bara på att bingolotto ska börja, min årliga tradition och i år känner jag att jag kommer vinna. Precis som jag känner varje år, och inte fan vinner jag mågonting. Haha. Snart kommer pappa hem och då ska han griljera skinkan som han alltid gör den 23e, det har han gjort sen vi var små. Granen ska kläs också, myspys. Åh vad jag längtar tills imorgon, mysigaste dagen på hela året. ♥


Hemma i mitt kök.

Kommentarer
Postat av: sara

åh va mysigt :)

hoppas du får världens mysigaste julafton i morgon! <3 miss u .

2008-12-23 @ 18:23:41
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0