Julstök

Josefine Morelius, 2008-12-20 12:11:38
Ja man tror att man är ute i så himla god tid med allt, men nu när det börjar närma sig julafton inser man att man har tusen saker kvar att göra. Men det är ju det som är litegrann hela charmen med julen, man stressar som sjutton fram tills 24e och sen kan man bara njuta och ta det lugnt.

Jag blir som ett litet barn på julen alltså, men fan julen är ju verkligen speciellt. Jag förstår mig inte på folk som inte gillar julen, men men det är ju deras problem inte mitt. 

På tisdag när slantarna kommer blir det till att åka ner på stan och fixa dem sista julklapparna, som jag alltid gör den 23e. Snacka om att det kommer bli mycket folk, jo man tackar ja. Men det är iochförsig mysigt eftersom man vet att alla precis som jag är ute i sista sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0