Rattmuff av, rattmuff på

Josefine Morelius, 2008-12-18 11:41:52
Som jag skrev om lite tidigsre här i bloggen så har ju jag och Sara jobbat med ett projekt där vi skulle tillverka nya snyggare rattmuffar. Jag skrev ju även att ni skulle få se hur dem ser ut och såklart kommer det bilder här nedanför sen. Detta projekt kändes nog ganska flummigt för många, kanske även för mig och Sara. När vi senar fick reda på att vi skulle redovisa detta projekt inför alla ettor kändes det som om att vi ville sjunka igenom jorden. Detta kändes så oseriöst mot alla andras. Men när vi fick göra lite reklam för rattmuffarna på julupplevelsedagen märkte vi att vi fick jättebra respons av många och då kändes detta mer som om att fan vad kul det ska bli att redovsia. Vi gjorde en skitbra redovisning och fick kanonbra feedback senare och fan då kändes det riktigt bra. Folk var ju som galna i våra rattmuffar och pratade om dem hela tiden sen nästan.

- Ni ägde på scen!

Bilder:




Kommentarer
Postat av: Sara

vi kommer ha ett långvarit sammarbete du och jag min kära vän ! rattmuffar for life , även fröken lycklig, här ska vi lyckas! :) PUSSS

2008-12-18 @ 15:16:10
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: brallan

I know it!! :D

2008-12-19 @ 23:09:47
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0