Slutarbete

Josefine Morelius, 2008-12-01 13:53:02
Sitter i skolan nu och fixar med mitt slutarbete på dem tre projekten som jag har gjort på Guldfynd och Hemtex i Avesta. Har sara som sällskap vilket gör det hela mycket roligare. Detta ska vara inlämnat på onsdag kväll så jag har lite att göra som sagt. Men det löser sig alltid som jag brukar säga.

Imorgon ska jag och Sara jobba med vårat rattmuff-projekt som vi håller på med, det är så himla kul alltså. Vi ska nämligen börja sy våra rattmuffar imorgon för vi var och köpte skitsnygga tyger i fredags på rosa huset i Borlänge. Fan jag längtar verkligen tills imorgon alltså.


Kommentarer
Postat av: Sara

du är inte så dålig som sällskap heller ska du veta, du är faktiskt det bästa sällskapet här ! i morgon ska vi köra på hela dagen, längtar !! you and me bejbi .

2008-12-01 @ 14:19:36
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0