Snart Kalle

Josefine Morelius, 2008-12-24 14:04:02
Sitter framför brasan nu och dricker lite julmust och bara njuter utav den här dagen. Vi ska strax gå hem till kära syster och fortsätta fira julen där hemma. Då blir Kalle med fika och efter det blir det den efterlängtade julmaten. Man börjar känna nu att man hållt igen lite med maten på senaste tiden för att kunna äta så mycket som möjligt nu idag. Haha, nej men skåmt å sido så är jag rätt hungrig ändå fast jag åt en brakfrukost med gröt och skinmackor såklart.

Vi tolv idag, möttes jag och Mickis vid stigen och bytte julklappar. Dock fick jag väl vänta en kvart eftersom Mickan såklart missuppfattat, haha. Men vad gör det liksom, alltid skönt att stå ute i kylan lite. Hihi. Iallafall så fick jag Kent-boxen, solpuder och ett rosa set som jag kommer behöva mina kommande utekvällar. Så tusen tack Michaela, himlans glad blev jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0