Vilken bra dag

Josefine Morelius, 2008-12-01 23:30:28

Det har varit en som himla bra dag idag alltså. Jag känner att jag fått så himla mycket uträttat, fixat lia-platsen, ringt csn och babblat med dem, jobbat med slutprojektet, ringt leksand strand igen och babblat med också, ringt mamma, ringt syrran, ringt pappa, fixat och donat massa. Ja listan kan göras lång som sagt. Men jag har liksom varit på så himla bra humör hela dagen. Åh jag älskar verkligen måndagar.

Efter skolan drog jag hem och lagade Saras härliga, hade i lite paprikakrydda idag och satan vad gott det blev gott folk. Hade kunnat ätit ihjäl mig alltså. Senare blev det gymmet med Amanda en sväng, härligt och svettas lite tycker jag nog allt. Var på tiden om inte annat. 

Som avslut på denna bra dag så blev det sista avsnittet av färjan med Sara. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0