Bästa dagen på länge

Josefine Morelius, 2008-07-25 20:12:01
Ingenting att tänka på, inga måsten nej verkligen ingenting. Det har bara varit mig själv att tänka på, och Elvis såklart. Hunden alltså. Jag har legat ute och stekt hela dagen, tillochmed badat för första gången i sommar. Hallå, första gången och det är 25 juli idag!? Skämmes nästan. Haha! Det tog sitt lilla tag innan jag kom i, för jag är en sån jäkla badrkruka alltså. Men ett dopp det blev det iallafall. Sen har jag fikat med lilla mammsen och syrran och efter det åkte jag och mamma och åt lite. Har verkligen vart den bästa dagen på länge, vädret gör att man blir som en helt ny människa. Plus att jag fått lite färg också, ångesten börjar dämpas ännu mer. Haha! Ska iväg och jobba natt om en timme, känns inte sådär jättekul men det är denna helg man tjänar pengarna så jag står ut. Ska försöka pallara mig upp i skaplig tid imorgon för då ska jag och Michaela åka iväg och bada och sola till ett ställe som jag aldrig kommer ihåg vad det heter :-)

Dålig uppdatering av mig idag, men jag har faktiskt inte velat sitta vid datorn en dag som denna. Det är inte så konstigt va?

Ha en bra sommarkväll, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0