Fredag

Josefine Morelius, 2008-07-18 11:48:10
Idag är det fredag och vet ni vad jag ska göra för kul? Jo jag ska jobba mellan 14-22. Det ska verkligen bli jättekul tycker jag, hela fredagen är bara som bortblåst liksom. Men vad ska man göra annat än att le och se glad ut. Dessvärre måste jag även åka in till jobbet tidigare idag för att jag ska hinna springa till klädförrådet och byta kläder. Men åtta timmar går fort, får vi hoppas.

Helgen i övrigt blir lugn och kanske rätt mysig. Vi får se helt enkelt. Ska nog både träna och sola tror jag iallafall. Det ska bli skönt. Sen får vi se vart helgen bär, den kanske blir riktigt bra till slut. Vi får hoppas.

Ha en supermysig fredag nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0