Ge mig en säng

Josefine Morelius, 2008-07-26 03:39:52
Ja det vore himmelskt snällt. Jag är på jobbet och det är inte alls kul just nu. Jag har ingenting att göra, jag är trött plus att jag nyss slog i smalbenet på den där helvetes sparkcykeln. Det gör jätteont, jag tänker aldrig mer åka på den. Försöker få lite uppmärksamhet så att någon ska tycka synd om mig, men jag lyckas inte. Jag som alltid lyckas med det. Hm, tror jag får slänga på ett plåster på handen igen, då tycker dem synd om mig jag lovar. Brukar köra med den rätt ofta. Haha! Två timmar kvar, hur ska jag stå ut? Äh jag går ut och letar lite jobb nu, får abstinens här. Hoppas ni sover gott! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: NADIA

Stackars ben! :(

2008-07-26 @ 03:44:21
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0