Hjälp - Tatueringen

Josefine Morelius, 2008-07-02 23:50:31
Nej nu måste jag bestämma mig alltså. Jag vet placeringen men är lite osäker på texten. För den som inte vet så funderar jag på att skriva Amor vincit omnia på ryggen där precis nedanför nacken om ni förstår. Jag vet att texten är ganska vanlig, men den känns ändå inte lika klyschig som tex. Carpe diem. Men jag vet inte, vad tycker ni?

Annars så är ju Follow your heart, eller varför inte mitt eget namn Josefine några alternativ. Jag vill ju verkligen vara hundra procent säker på detta. Hjälp mig någon, vad skulle ni valt?

- Amor vincit omnia

- Follow your heart

- Josefine

Vilken det än blir så ska den iallafall skrivas i en fin "skrivstils-stil".  Säger man så? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0