Ingen lust och ingen ork

Josefine Morelius, 2008-07-08 10:56:19
Jag vaknar upp tittar ut genom fönstret och möts av en grå himmel och blir genast aningen depp. Lägger mig i sängen igen och fjantar mig som ett barn och säger till mig själv att jag vill aldrig gå upp idag. Men egentligen, vem vill gå upp när det är så tråkigt väder och när man kan ligga kvar i sängen och bara kolla på tv. Inte jag. Men dock är jag så illa tvungen eftersom jag snart ska åka till jobbet igen. Det är liksom absolut det sista jag vill just nu. Men det är tre dagar kvar sen är det helg och fem dagas ledigt. Nu ska jag inte gnälla mer utan faktiskt försöka ta mig upp från min sköna säng, tror ni jag lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0