Jag är världens tråkigaste

Josefine Morelius, 2008-07-04 18:30:34
Ja eller iallafall så känner jag mig som det. Var tänkt att  jag skulle ner på After work med massa gulliga tjejer nu ikväll, men tyvärr så känner jag att en timmes sömn inatt inte räcker för att hålla mig vaken så länge ikväll. Ska ju upp och jobba klockan fem imorgon igen. Åh vad jag hatar att jobba när det är fint väder, jämt så gör jag det. Gud är du ute efter att straffa mig? Vad är det jag har gjort egentligen? Haha, nej men skämtåsido det är jättetrist att ligga hemma en fredagkväll när det är superfint väder och sen gå och lägga sig klockan tio. Jag skrev nyss att jag älskade mitt jobb, just nu hatar jag det. Haha! Men ni får ha det så mysigt ändå tjejer, utan mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0