Jobb och åter jobb

Josefine Morelius, 2008-07-05 13:21:42
Sitter på jobbet nu och segar, har ungefär fyra timmar kvar till frihet. Har då varit instängd i fabriken i tolv timmar. Rätt sjukt egentligen att jobba tolv timmar i streck tycker jag. Har dock rätt lugnt på min maskin men har ändå något att göra nästan hela tiden så det går rätt så fort. Inte alls lika stressigt som igår, och tur är väl det eftersom det är väl ungefär en 40 grader här inne. Undrar vad det är för väder ute förresten!? Haha, även det känns lite sjukt att jag inte har en aning om hur vädret är. Kan ju gå ut på kajen och kolla, men det orkar jag inte just nu. Men jag antar att det är sol iallafall. Som jag skrev igår att jag skulle ha träningsvärk idag så kan jag då upplysa er om att det har jag. Men muskler det får jag i gengäld. Nej nu ska jag strax göra byte i min maskin så vi hörs senare ikväll. Hoppas ni har en bra dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0