Lång natt

Josefine Morelius, 2008-07-01 06:22:02
Det här har varit den absolut värsta natten på länge alltså. jag har inte haft någonting att göra på jobbet så tiden har verkligen segat sig fram. Jag blev trött redan vid två-tiden, och då menar jag verkligen riktigt trött. Kunde knappt hålla ögonen öppna och då var det ändå fyra timmar kvar. Men fick hälla i mig en kopp kaffe så jag piggnade till litegrann iallafall. Jag har även frusit och till råga på allt blivit riktigt förkyld eftersom det är så varmt ute i fabriken medans det är iskallt inne i kontrollrummen. Men nu är jag iallafall hemma i min säng, har stängt av ljudet på telefonen och ska nu äntligen få sova utan att bli störd av något förhoppningsvis.

Men godmorgon på er allihop, men jag säger då godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0